Dag 18 Stellenbosch - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Dag 18 Stellenbosch - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Dag 18 Stellenbosch

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

26 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Vanmorgen zagen we tijdens het ontbijt 2 walvissen voorbij zwemmen, hoe leuk is dat! Ook werd onze auto gebracht, dit keer een Ford Ikon, de sedan versie van de fiesta. We hebben onze koffers gepakt en zijn naar Stellenbosch gereden, onderweg vielen de 1ste regendruppels sinds we hier zijn, koud is het niet. Volgens onze gastvrouw kunnen er 4 seizoenen in 1 dag zitten. De winter hier is overdag qua temperatuur bijna gelijk aan onze zomer alleen 's avonds koelt het flink af. Stellenbosch ligt in het wijngebied van Zuid Afrika. Onze lodge is prachtig, onze kamer heeft uitzicht op de wijngaarden. Omdat het hier nu winter is zijn deze wijngaarden helaas kaal, maar het gebied is mooi. We hebben vanmiddag rondgelopen in het centrum van Stellenbosch, er zijn o.a. exclusieve boutiquejes, er is een groot shopping center en heel veel, eetgelegenheden. Vanavond hebben we gegeten bij andere wijnboer, erg lekker. Nu genieten we van een lekkere eikendal wijn in onze lodge......

• 26 Juni 2014 - 21:28

Helma:

Hoe leuk is dat..., iedere avond voor het slapen gaan een verhaaltje over Zuid Afrika. Eenmaal in bed beleef ik het ook weer, bedankt :)

• 27 Juni 2014 - 08:26

Shaila:

geniet nog even van de laatste dagen! alvast een hele goede terug vlucht!

• 27 Juni 2014 - 16:11

Marie-José :

Deze reis is tot in de puntjes voorbereid.
    Maar ja, dat kun je Margit wel toevertrouwen.
    Veel gezien en mooie foto's gemaakt.
    Geniet nog maar even en een goede terugreis.