Dag 19 Stellenbosch - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Dag 19 Stellenbosch - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Dag 19 Stellenbosch

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

27 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Vandaag hebben we de omgeving van Stellenbosch verkend. We zijn door diverse bergpassen gereden en langs veel wijngaarden en grote wijnboeren gekomen. Het is een groene streek, met mooie bergmeren. Overal kun je wijn proeven, helaas waren wij met de auto. Het was jammer dat het toch een beetje een bewolkte dag was, anders zijn de berghellingen met zijn druiven vast nog mooier. Ook zijn we nog even naar de kust gereden om te kijken of er toevallig nog walvissen waren, maar helaas. Verder was het een relaxte dag, beetje sightseeing, beetje terrasjes, nu nog een lekker "Eikendal" wijntje! Morgen de laatste dag, dan doen we niet veel meer, uitslapen, koffers pakken, beetje lezen ...... We willen voordat het donker wordt, dat is rond18.00 uur, op het vliegveld zijn. Om 23.25 uur ongeveer vertrekt ons vliegtuig, als we geen vertraging hebben. Zondag zijn we weer thuis en zal ik de laatste blog schrijven van deze reis. Groetjes ......

• 28 Juni 2014 - 12:56

Karis:

Joehoe paps en mams,

Wat een super mooie reis hebben jullie gemaakt. Een hele goede terugreis!