Arriate - Reisverslag uit Arriate, Spanje van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Arriate - Reisverslag uit Arriate, Spanje van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Arriate

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

27 September 2015 | Spanje, Arriate

We hebben goed geslapen en na een heerlijk ontbijt zijn we vertrokken naar Olvera. Het was een prachtige route door de bergen met witte bergdorpjes. In Olvera aangekomen stonden onze mountainbikes al klaar. De route was 40km lang en na 100 meter had ik zoiets van, moet ik dit leuk vinden. Niet dus een mountainbike is niet iets voor mij, wel jammer voor Gerard. We zijn omgedraaid, hebben de fietsen weer ingeleverd en zijn via Ronda terug naar het hotel gereden. Deze route was minder spectaculair, maar ook erg mooi. Het verkeer is rustig. Er waren wel veel wielrenners en motorrijders op de weg. Echt respect voor de wielrenners, want het is hier erg stijl. Ook in de dorpjes zijn weggetjes erg stijl, leuk voor de kinderen die sjezen hier hard naar beneden. Oudere mensen moeten een behoorlijke conditie hebben om er tegenop te lopen. De mensen spreken hier geen Engels, zelfs in de toeristische sector niet, elkaar iets duidelijk maken gaat met handen en voeten. Het was inmiddels 28 graden, lekker chillen bij het zwembad. ’S Avonds zijn we naar El Muelle gewandeld, waar we weer erg lekker gegeten hebben. Morgen gaan we via Ronda naar Sevilla, naar ons volgende hotel.

• 29 September 2015 - 08:02

Shaila:

Oh wat klinkt dat heerlijk 28 graden!!! Geniet er maar lekker van :)