Borne - Weeze - Malaga - Arriate - Reisverslag uit Arriate, Spanje van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Borne - Weeze - Malaga - Arriate - Reisverslag uit Arriate, Spanje van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Borne - Weeze - Malaga - Arriate

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

26 September 2015 | Spanje, Arriate

Vandaag vertrokken vanuit Borne naar Weeze. In Weeze zijn we om 14.00 uur in het vliegtuig gestapt, om 17.00 uur zijn we geland op het vliegveld van Malaga. De koffers hadden we vlot, zodat we snel onze Opel Corsa konden afhalen bij europcar.
Op mijn mobiel had ik de gratis app navfree al ingesteld voor het geval de Garmin het niet zou doen. Gelukkig maar, want de Garmin kon geen satellieten vinden. Daar gingen we richting Ronda, tegen 20.00 uur zouden we bij het Arriadh hotel in Arriate aankomen. Ons hotel lag aan een zandweg op een berg. We werden hartelijk ontvangen door onze Nederlandse gastheren Wilbert en John, John bracht ons naar een sfeervol ingerichte kamer met een super mooi uitzicht. Daar hebben we heel even van genoten, want om 20.30 uur was er een tafel voor ons gereserveerd in Restaurante El Muelle de Arriate daar zijn we heen gewandeld, berg af. Het restaurant wordt gerund door Frank ook een Nederlander en zijn Spaanse vriendin. De kaart was in het Spaans, Frank heeft met ons de hele kaart doorgenomen, het een nog lekkerder dan het andere. We hebben een keus kunnen maken, en hebben voortreffelijk gegeten en meteen maar weer gereserveerd voor morgen. Daarna zijn we de stijle weg terug gewandeld. Nog even een afzakkertje genomen aan de huisbar met Wilbert, dat was eigenlijk te gezellig, zodat we later dan de bedoeling was in ons bed lagen.