Colors of Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Colors of Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Colors of Bangkok

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

17 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen vroeg uit de veren. We moesten om 8.00 uur bij een bepaald adres zijn, vanwaar onze fietstour zou beginnen. Na een lekker ontbijtje, eerst op zoek naar een taxi. Nou is dat niet moeilijk, want het stikt ervan. We zijn er ook achter gekomen dat het prijsverschil best groot kan zijn en dat het verstandig is om de meter mee te laten lopen. Je weet dat je op moet letten en dan nog ..... Maar ja als het niet meer is dan 2 euro ;) De bike tour deden we met 2 meisjes en een echtpaar uit Nederland en een echtpaar uit Duitsland, we hadden een gezellig groepje. De fietsen waren goed dus op pad dan maar, effe wennen je moet links rijden. Het eerste stukje over de grote weg ging prima, auto's lieten ons wel voorgaan. Daarna fietsten we midden door het echte leven. Super smalle steegjes, met de geur van urine, afgewisseld met de geur van lekker eten. Je kon zo bij de mensen binnen kijken. Overal liggen mensen, honden en katten te slapen.
Onderweg hielden we een pauze om ons vochtgehalte op pijl te houden. Als je stil stond liep het zweet in straaltjes langs je lichaam. We zijn met fiets en al per boot naar het goene eiland gevaren, daar hebben we vissen gevoerd en kregen we Thaise les. Ook daar waren de steegjes er smal met aan weerskanten water, echt super leuk. We hebben de oudste Thaise tempel bezocht en DE kickboksschool Thailand, helaas werd er niet getraind. Na 5 uurtjes gefietst te hebben kwamen we weer bij het kantoortje vanwaar we waren vertrokken. Hier kregen we een super lekkere Thaise lunch. Toen in de taxi met meter naar het hotel. Oh wat is een douche dan lekker! Morgen gaan we naar de river Kwai en slapen we in de jungle rafts, hier hebben we geen stroom, dus morgen geen verslag. Dit was het weer vandaag, nu gaan we lekker slapen. Tot de volgende keer!

• 17 Februari 2013 - 17:13

Marion:

Hoi mooi verhaaltje. Is het fietsen in Bangkok jullie meegevallen? Het was zeker een hele belevenis. Wij kijken uit naar het volgende verslag. Veel plezier in de jungle rafst.
    Groetjes

Liefs en have fun

• 17 Februari 2013 - 21:17

Angeline:

Goedemorgen,

Hebben jullie lekker geslapen?

Heel veel plezier vandaag in de jungle. We horen overmorgen hoe het daar is geweest.
    Geniet er van.

Gr. Angeline

• 17 Februari 2013 - 22:22

Joan:

De geuren van een land zijn als de kleuren van een land.
    Geniet van alles en blijf zo kleurrijk schrijven.
    Helma en Joan.

• 17 Februari 2013 - 23:41

Oma Kamp:

Wat spannend, maar die geur moet ik niet aan denken
    Genieten jullie maar!!

• 18 Februari 2013 - 11:58

Mam:

Fijn te lezen dat alles naar wens verloopt, maar die temperatuur en dan uren fietsen, zal wel even wennen zijn. Geniet maar lekker verder.liefs mam

• 18 Februari 2013 - 12:34

Shaila:

Hoi Margit en Gerard,

wat klinkt het toch allemaal lekker en dan te bedenkend at de sneeuw hier net weer weg is en de vorst weer voro de deur staat!

Nou ja het verschil moet er zijn haha

Geniet er van en ik zie het volgende verhaal snel weer voorbij komen.

groetjes Shaila

• 18 Februari 2013 - 19:37

Janneke:

Hallo luitjes,

Wij rillen van de kou en jullie zweten van de hitte, nu ja het zweten is goed voor de lijn.
    Gezellige verhalen we blijven jullie volgen.

Groetjes Janneke en Jan