Laatste dag in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Laatste dag in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Chiang Mai

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

26 Februari 2013 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag alweer de laatste dag in Chiang Mai. Eerst uitslapen in ons XXL bed, daarna ontbijten en dan op pad voor souvenirs, aan de overkant van de straat is een leuk winkeltje daar zijn we meteen goed geslaagd. Daarna een voetreflexmassage. Ik weet niet of onze organen dit echt fijn hebben gevonden, wat hebben die mensen een kracht in hun handen, het was soms best pijnlijk. De nek en schouder massage was echt super. Vervolgens door naar een lokale markt, daar even rondgekeken. Het werd alweer behoorlijk warm, toch nog even doorlopen richting de straat van de meisjes plezier en night bazaar, het was daar heel rustig. Ik wilde graag een ipad conection kit, die heb ik gevonden in een grote computer store. Hij is waarschijnlijk nep, maar werkt wel. Omdat het inmiddels erg warm was geworden zijn we met de tuctuc naar ons hotel gegaan. Inmiddels hadden we best trek gekregen, we hebben iets gegeten op de hoek van de straat, hier hebben we een hele tijd gezeten, mensen kijken! Dat kunnen we uren volhouden. Daarna afkoelen op de kamer en koffers inpakken. Tegen 18.00 uur hadden we afgesproken met Joost, ons contact hier Chiang Mai, met hem hebben we iets gedronken in een barretje aan de overkant van ons hotel. Hij heeft ons leuke weetjes verteld over Thailand. Zo hoeft alleen de bestuurder van een brommertje een helm op, gaat het hier heel goed met de economie, en wonen er best veel Nederlanders in Thailand. Toen Joost weg was hebben wij daar nog iets gegeten. Toen naar het hotel, we moeten op tijd naar bed, want morgenvroeg om 4.00 uur gaat de wekker. En pakken het vliegtuig voor ons laatste deel van deze prachtige reis. Op naar Koh Chang = olifanten eiland!

• 26 Februari 2013 - 16:51

Shaila:

Geniet er nog even heerlijk van en met name van de laatste daagjes uitrusten!!!

Tot gauw en ik ben super benieuwd naar de foto's!!!

Groetjes Shaila

• 26 Februari 2013 - 23:24

Mam:

Hallo Margit en Gerard,
    Nog even reageren,het is al laat 23.15 uur, maar hr.Munsterman van f.c.twente,komt zo op de t.v. Dit wil ik nog meemaken. Ik geloof dat jullie al aan het vliegen zijn naar de volgende stek. Nou voor hier ook heeeeeel veeeeel plezier.we horen wel verder. Liefs en Gr. Mam.