Dag 6 vervolg - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Dag 6 vervolg - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Dag 6 vervolg

Door: margitschwering

Blijf op de hoogte en volg Margit

02 November 2011 | Egypte, Caïro

Tot 16.00 hebben we ons vermaakt aan het zwembad. Daarna hebben we ons opgefrist en wilden we beneden koffie drinken. Daar zat al een groepje die buiten de poort wilden kijken, daar zijn we mee meegegaan. Met gevaar voor eigen leven zijn 2 straten overgestoken en toen kwamen we in het Egyptische leven. Vieze smalle straatjes, met stinkende auto's, kleine winkeltjes en heel veel mensen. Daar hebben we een tijdje rondgelopen wel leuk, wij waren voor hun een bezienswaarddigheid en zij voor ons. Daarna de straten weer over dan moet je tussen 4 rijen auto's per rijbaan door. In het hotel hebben weer lekker gegeten, tegen 21.00 uur kwamen de andere groepen terug. Zij hadden weer veel gewacht, het doven instituut bezocht, en de afscheidslunch meegemaakt. Nu lekker slapen want morgen moeten we er om 6 uur weer uit, tegen 8.00 uur vertrekken we naar de piramides.
Tot morgen ....

• 03 November 2011 - 09:21

Mamma LENY:

hoy hoy,
    jullie beleven wel hele bijzondere dingen bij hier vergeleken, is dat verkeer daar zo eng en zo massaal druk in die smalle straatjes, ik kan mij hier haast geen voorstelling van maken. pas maar goed op en kom gezond weer thuis.geniet nog maar zo lang het kan, en daarna een goede terugreis gewenst. gr.mam

• 03 November 2011 - 09:50

Gerard:

Toch mooi dat jet het echte leven hebt meegemaakt in Cairo.
    Vandaag een toeristsche en al weer de laatste volledige dag in Egypte. Kijk uit naar je verhalen.

• 03 November 2011 - 17:35

Angeline:

Ha die Margit,

Toch leuk om echt het Egyptische leven mee te maken. Morgen naar de pyramides, wel foto's maken he. Ik hoop dat je morgen weer een leuke indrukwekkende dag zult beleven. Geniet er nog maar van.

Gr. Angeline

• 03 November 2011 - 18:47

Marion:

hoi Margit, mooi om jou verhalen op de iPad te lezen. Ideaal zo'n ding hè.
    Je reisje van vandaag lijkt mij ook wel indrukwekkend. Ik ben benieuwd weer naar je verhaal. Alvast voor morgen een goede terugreis en we wachten op je foto's.
    Groetjes uit Weerselo