Dag 6 - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: margitschwering

Blijf op de hoogte en volg Margit

02 November 2011 | Egypte, Caïro

Gisterenavond tegen 1.00 kwamen de bruiloftgangers terug. Ze hadden weer heel lang in de bus moeten zitten. Achteraf bleek dat de bruid (gekleed in het roze) en de Bruidegom geen bekenden van dr. Saks waren, maar hij de eigenaar van restaurant kent. Onze groep heeft daar iets te eten gekregen, een paar Mensen hebben nog wat rond gedobberd op de Nijl. De bruiloftgasten zaten op hun stoel en dronken fris. Het was wel grappig geweest. De terugreis was weer 2 uur in bus naar het hotel. Achteraf hebben wij dus de juiste keuze gemaakt. We hebben echt niets gemist. Vanmorgen lekker ontbeten. De 1ste groep was al weer naar het ziekenhuis, de 2de groep ging later zij gaan terug naar het doven en blindeninstituut en gaan naar de afscheidslunch. De 3de groep heeft zich zelf een rustdag gegeven en ligt nu aan zwembad. De zon schijnt en het is erg gezellig.

• 02 November 2011 - 10:45

Gerard:

Gevoel van jou was weer goed. Lekker dobberen op de Nijl kunnen er ook niet veel zeggen.
    Rust arbeidverhouding zeer belangrijk.
    maak er een gezellige boel van.

• 02 November 2011 - 10:54

Stephanie:

Ha schone zus,

Ik heb net een aantal dagverslagen gelezen. Liep een beetje achter.
    Wat een geweldige ervaring. Leuk om je zo te volgen. Ik kan maar 1 ding zeggen: geniet ervan!!!!

Stephanie

• 02 November 2011 - 16:01

Oma Kamp:

Wat een beleving, om jaloers op te worden, ik wens je nog fijne dagen toe, zo iets beleef je niet ieder jaar,dus nog even genieten. groetjes

• 02 November 2011 - 16:07

Mam:

Hoy hoy
    alweer een dag om, ik zie je op een lekker lui bedje liggen, alleen jammer de foto staat op de kop, en ik kan hem niet draaien.dus vandaag heb je een rustdag gehad, ook wel fijn hè.het weer is hier ook nog steeds boven normaal, alhoewel niet zo warm als bij jullie,nog 1 dagje genieten hoor,dan horen we zaterdag wel verdere belevenissen.groetjes Mam.

• 02 November 2011 - 17:43

Angeline:

Lekker even bijkomen van alles. Zo te zien ben je er onderste boven van hahaha. Wat fijn dat de zon ook lekker schijnt. Zo te horen is het een gezellige groep. Geniet er maar van, want voor je het weet ben je weer thuis. Ik zal vanavond wel een extra dansje zumbaaen (schrijf je waarschijnlijk niet zo, maakt niet uit). Heel veel plezier maar weer.

Gr. Angeline

• 02 November 2011 - 17:55

Marie-Jose:

Nou nou je moet geen mens van de tijd zijn, anders heb je een groot probleem volgens mij. Maar je geniet volgens mij wel. Al die kindjes in de tehuizen zal best wel indrukwekkend zijn. De reistijden zijn ook wel ver.Maar zoals je al zei alles went.
    Geniet er maar van het is wel een mooie ervaring, die pakken ze je niet meer af.
    Groetjes André Marie-José Elin en Mart

• 02 November 2011 - 19:03

Karis En Bas:

Doe maar luxe een rustdagje alsof het niks is haha:)!

Tot snel