Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2

Door: margitschwering

Blijf op de hoogte en volg Margit

30 Oktober 2011 | Egypte, Caïro

Hallo allemaal,
Vrijdag zijn we om 3.00 uur vanuit Hengelo vertrokken, om ongeveer 16.00 uur waren we in het hotel. We werden met een bus van het vliegveld gehaald. Eerst moesten wij in stappen en toen moesten al onze koffers er nog bij in, we hadden onze eigen koffer + een extra koffer met spullen, voor de achterdeur en in het gangpad stonden dus koffers. 'S avonds hebben gegeten en toen naar bed van de volgende morgen, vandaag, moesten we er om 6.00 uur uit. Vandaag na het ontbijt met de bus naar het ziekenhuis in zagaziq en reis van 2 uur. Daar aangekomen werden we ontvangen door de directeur en een aantal andere belangrijke mensen. De Egyptische televisie en de minister gezondheid kwamen ook nog langs. We hebben een rondleiding gehad in het ziekenhuis dat was een hele speciale ervaring. Daarna gingen we weer terug naar de ontvangst ruimte waar iedereen met iedereen op de foto ging. Na de lunch hebben we ambulances bezocht. Ondertussen waren onze dokters al aan het opereren. Tegen 17.00 uur gingen we weer naar het hotel. Morgen vertrekken we 1 uur eerder, dus moeten we om 5.00 uur opstaan.... En nu gaan we slapen. Tot morgen Trudy, Janneke, Margit.

• 30 Oktober 2011 - 07:41

Gerard:

Hoi Margit,

De eerste volledige dag zit er op. Op zondag 05.00 uur opstaan is wel ff wennen. Hoop op nog mooie verslagen.

prettige dag en tot je volgende verslag.

• 30 Oktober 2011 - 10:32

Bianca Kamps:

Hoi Margit,
    Wat leuk dat je een dagboek bij houd van jullie reis in egypte!zo kan ik een beetje mijn moeder in de gaten houden(hahaha).zo te lezen hebben jullie al hele ervaringen achter de rug. Ik ben heel benieuwd naar de rest van jullie reis.geniet er maar van! Geef mijn moeder een dikke knuffel.
    Groetjes Bianca kamps

• 30 Oktober 2011 - 10:50

Mamma LENY:

Hoy Margit, zo te lezen is de reis wel goed verlopen, wel weer een avontuur hè, jullie maken wel lange dagen, als je al zo vroeg op moet staan, dus sávonds maar vroeg naar bed, als je hier de kans voor krijgt, hoe is het eten daar??lekker???
    en het weer?? geniet nog maar lekker, ik hoop dat jullie heeeel tevreden weer terug zullen komen, tot mails. mam

• 30 Oktober 2011 - 11:39

Helma:

Hallo,
    Zo te lezen een hele ervaring, lijkt mij ook wel leuk om ambulances te bezoeken en kijken hoe het in een ander buitenlands ziekenhuis er aan toe gaat. Als ze nog een keer een Lotus kunnen gebruiken hou ik mij aanbevolen (ha,ha). Succes verder.
    Groetjes, Helma.

• 30 Oktober 2011 - 11:52

Marion:

Hoi zus,

Dat is wel op tijd er uit. Maar zeker een hele belevenis.
    Leuk om zo op de hoogte te blijven.
    Nog heel veel plezier en leerbare momenten. Groetjes

• 30 Oktober 2011 - 13:00

Angeline:

Hoi Margit,

Leuk om iets van je te lezen. Dit kon wel eens een heftig weekje worden, waarschijnlijk dat jullie terugkomen met een aantal wallen onder de ogen. Dat worden lange dagen. Ik ben benieuwd wat je vandaag hebt gedaan, we houden het in de gaten. Veel plezier met alles.