Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Sevilla

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

30 September 2015 | Spanje, Sevilla

Vandaag zijn we naar de Kathedraal van Sevilla (Catedral de Santa María de la Sede) geweest. We waren iets te vroeg, de deuren gingen om 11.00 uur open. Er stonden al flinke rijen, gelukkig hadden wij al kaartjes en konden we zo doorlopen. Eenmaal binnen zijn we rondgelopen en hebben al het goud, zilver, schilderijen, beelden, etc. bekeken. Deze kathedraal is op 2 na de grootste van de wereld. Sevilla was vroeger een zeer rijke stad, en dat was goed te zien. Nadat we alles bekeken hadden zijn we rustig langs de rivier gewandeld de brug overgelopen en hebben we op een terras lekker tapas gegeten. De temperatuur is rond de 28 graden, in de volle zon is het soms te warm. Daarna zijn we weer verder door de stad geslenterd. Inmiddels weten we de weg te vinden in dit doolhof, maar daar hebben we nu niets meer aan, want morgenochtend vertrekken we naar Cordoba.

• 30 September 2015 - 19:43

Helma:

Hoi, klinkt goed allemaal. Veel plezier en geniet ervan.

• 01 Oktober 2015 - 09:25

Mam:

Hoy hoy

Weer een mooie ervaring rijker, genieten maar. Gr mam