Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Sevilla

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

29 September 2015 | Spanje, Sevilla

Na het ontbijt hadden we afgesproken met Eduardo, een gids die ons aanbevolen werd door Wilbert. Met Eduardo hebben we een stadswandeling gemaakt, we zijn op plekken geweest waar we anders niet waren gekomen of die we niet gezien hadden. Hij wist veel te vertellen over de geschiedenis van Sevilla. Na 2,5 uur stevig doorstappen waren we weer bij ons hotel.
De middag konden we zelf op pad tot 18.00 uur, want dan werden we opgehaald door een gids voor een flamengo show. De gids heeft ons de historie van het ontstaan van de flamengo dans uitgelegd. Daarna zijn we naar een show geweest. Volgens onze gids hebben we een hele mooie show gezien, wij vonden het indrukwekkend. Daarna nog een terrasje gepakt en de weg naar het hotel in een keer goed gelopen.