Dag 12 St. Lucia - Via Westland park - Cape Vidal - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Dag 12 St. Lucia - Via Westland park - Cape Vidal - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Dag 12 St. Lucia - Via Westland park - Cape Vidal

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

20 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vandaag de omgeving verkend. Op 10 minuutjes rijden van St.Lucia ligt een prachtig natuurgebied het Westland park. In dit gebied leven ook weer allerlei dieren. We hebben een paar mooie foto's kunnen toevoegen aan ons album. Door het natuurgebied loopt de weg naar Cape Vidal dat is een mooi stuk strand aan de Indische oceaan. Van de Monica, de mevrouw van het guesthouse, hadden we 2 stoeltjes en een handdoek meekregen. Het was mooi weer ongeveer 21 graden en het was erg rustig op het strand. We hebben een tijdje op het strand zitten kijken naar de vissers, en een aantal schoolkinderen die met hun meesters aan voetballen waren, later speelden ze nog een partijtje rugby. Op terug weg zijn we naar een view point gereden, daar had je zicht op zee aan de ene kant en aan de andere kant was een groot meer. Terug bij het guesthouse heeft Gerard de auto gewassen, door al het zand was hij bijna rood in plaats van grijs. Morgen moeten we voor het laatst een grote afstand over bruggen, ongeveer 450 km naar Giant Castle, Drakensbergen. Daarna zijn de afstanden korter. Ik weet niet of we daar WiFi hebben, anders melden wij ons 23 juni weer. Morgen is hier de kortste dag, het is hier winter..... Je hebt doordat het zo vroeg donker is, (16.30 uur) minder tijd om iets te doen. Maar we vermaken ons prima!

• 20 Juni 2014 - 22:00

Helma:

Ja hoor, heel bekend, mooi daar hè, st. Lucia is een mooie streek en mooi weer.
    Goede reis morgen naar de Drakensbergen en geniet er van.

• 20 Juni 2014 - 22:00

L..Schildkamp:

Hoy Gerard en Margit,
    Eindelijk antwoord van mij, gisteren 4 mailtjes van jullie gelezen, wat een geweldige reis hebben jullie, en om zoveel verschillende dieren te zien lijkt mij machtig mooi, dit is echt genieten he!.hier is alles oke. Ik wens jullie nog een hele fijne week,liefs en groetjes mam

• 21 Juni 2014 - 21:43

Marel:

Klinkt allemaal supermooi! Misschien moeten we maar landen uitwisselen, gaan jullie naar Nieuw Zeeland en ik naar Zuid Afrika! Ik ben benieuwd naar alle foto's!