Van Koh Chang naar Borne - Reisverslag uit Borne, Nederland van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Van Koh Chang naar Borne - Reisverslag uit Borne, Nederland van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Van Koh Chang naar Borne

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

06 Maart 2013 | Nederland, Borne

Maandag 4 maart was de dag van de terugreis. Om 12.00 uur moesten we uitchecken, we hebben nog gevraagd of dit wat later kon, we zouden pas om 15.00 uur opgehaald worden, helaas dit ging niet er kwamen alweer nieuwe gasten. Eerst maar even rustig ontbijten, daarna hebben we de koffers gepakt en hebben we zo lang mogelijk nog even genoten van de airco. Daarna hebben we in de lobby wat gelezen. Het busje kwam klokslag 15.00 uur en heeft ons naar de pont en daarna naar het vliegveld van Trat gebracht. Daar konden we nog even genieten van de warmte. Van Trat ging het naar Bangkok, daar moesten we 6 uur wachten op onze vlucht naar Amsterdam. Het vliegveld van Bangkok is erg groot we zijn op een centraal punt gaan zitten, er valt genoeg te zien, vooral veel soorten mensen, de tijd vloog om. Inmiddels was het 23.00 uur Thaise tijd en konden we inchecken. Om 2.35 Thaise tijd zijn op opgestegen en om 9.28 Nederlandse tijd zijn we geland. Vanwege het tijdsverschil moet je hier dus 6 uur bij op tellen. Toen door de douane, naar de koffers. Dat ging allemaal super snel, ook de aansluiting met de trein was prima. Om 11.37 uur zaten we in de trein naar Borne, waar we om 12.40 uur door Stijn werden opgehaald. Toen we thuis kwamen hing er een groot spandoek voor ons 30 jarig huwelijk, dit hadden de kinderen voor ons gemaakt. In totaal hebben we van 4 op 5 maart 23 uur gereisd, dat was goed te doen. Dit is het laatste verslag van een een geweldige reis, een hele mooie ervaring, waar we erg van hebben genoten. We bedanken iedereen die met ons meegeleefd heeft, voor jullie leuke reacties. Groetjes Gerard en Margit.

• 06 Maart 2013 - 21:57

Helma:

Een welkom thuis hebben jullie dan zeker wel gehad. Joan Ayla en ik zeggen ook WELKOM THUIS,
    en tot snel.