Koh Chang - Dag 5 - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Koh Chang - Dag 5 - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Koh Chang - Dag 5

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

03 Maart 2013 | Thailand, Ko Chang Tai

30 jaar geleden op donderdag 3-3-1983 zijn Gerard en ik getrouwd, het had die dag gevroren. Nu 30 jaar later zijn we in Thailand en genieten we van een geweldig mooie Vakantie in Thailand. Vandaag stond er de hele dag een lekker windje, het was hier goed toeven. We hebben de laatste dag nog even genoten van het zonnetje. Op onze kamer stonden nu 2 olifantjes gemaakt van handdoeken. Vanavond hebben we romantisch aan zee Thais gegeten, tot het begon te regenen. Toen moesten we snel naar binnen, het kwam meteen met bakken uit de lucht. We hebben binnen nog een overheerlijk toetje gegeten. Naast ons zaten Duitsers die meteen hetzelfde toetje bestelden. Morgen om 12.00 uur moeten we onze villa verlaten, en om 15.00 uur worden we opgehaald.
Dat is een beetje balen, maar die 3 uurtjes komen we vast wel door. We gaan dan met het busje naar de pont, vervolgens naar het vliegveld in Trat. Dan met het vliegtuig naar Bangkok, daar moeten we 6 uur wachten op onze vlucht naar Amsterdam. Het laatste stukje naar Borne doen we met de trein. Iedereen bedankt voor jullie felicitaties en tot het laatste verslag!

• 04 Maart 2013 - 09:40

Mam:

Hoy hoy,
    Als nog van harte gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk, ik zie Gerard nog zo voor de deur staan, "ik kom je dochter halen", en nooit weer teruggebracht. Geen spijt gekregen???????
    Gisteren de 75ste verjaardag van oom Bertie gevierd , was gelukkig voor het donker weer thuis.
    Ik wens jullie een hele goede terug reis, en hoor de rest Woensdag wel weer, nu schijnt het zonnetje hier ook, lekker toch. Liefs en groetjes mam.