Koh Chang - Dag 4 - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Koh Chang - Dag 4 - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Koh Chang - Dag 4

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

02 Maart 2013 | Thailand, Ko Chang Tai

Vanmorgen bij het ontbijt viel mijn oog op 2 Chinezen, volwassenen, met 2 tamagotchi knuffels. 'S avonds bij het diner zagen we ze weer, weer met die 2 knuffels. Vreemde vogels... ! Vandaag hebben we niet veel gedaan, de grootste inspanning was verhuizen van het ene bedje naar het andere, lekker in de schaduw met een briesje. Dat was goed vol te houden. Verder hebben een beetje gezwommen, gelezen en mensen kijken. Hier zijn veel Russen, een paar Engelsen/Amerikanen, een paar Chinezen, een paar Duitsers en 1 Nederlands echtpaar. Toen we in onze villa kwamen hadden ze van handdoeken 2 zwanen gemaakt zodat het een hart leek, op ons bed lagen mooie bloemetjes. Vanavond nog even een souvenir wezen kopen voor ons tuinhuis en we zijn langs de verschillende villa's van het resort gelopen. Morgen de laatste volle dag en dan zijn we 30 jaar getrouwd, dat was tevens de reden van deze super mooie reis! Tot morgen ......

• 02 Maart 2013 - 21:53

Helma:

Hoi zus en zwager, van harte gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk. Dat er nog vele gelukkige jaren mogen volgen. Geniet nog maar van jullie laatste volle vrije dag. Groetjes uit Hoge Hexel

• 03 Maart 2013 - 00:02

Margrit:

Van harte gefeliciteerd!
    Geniet nog deze dag van jullie bijzondere reis.
    Leuk om jullie zo te volgen!

Tot gauw, groetjes Margrit

• 03 Maart 2013 - 12:50

Angeline:

Hoi Gerard en Margit,

Van harte proficiat met jullie 30-jarig huwelijk. Heel veel geluk en liefde voor de toekomst.
    Heerlijk genieten/relaxen de laatste dagen van jullie vakantie in Thailand.
    Ben erg benieuwd naar alle verhalen. Wij wensen jullie alvast een hele goede terugreis.
    Jullie hebben geluk, wanneer je in Nederland aankomt is het niet al te koud.

Groetjes Gerard en Angeline