Koh Chang - Dag 3 - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Koh Chang - Dag 3 - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Koh Chang - Dag 3

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

01 Maart 2013 | Thailand, Ko Chang Tai

Toen we vanmorgen naar het restaurant liepen om te ontbijten, stond de zon al hoog aan de hemel.
We hebben toen maar besloten om meteen een bedje aan zwembad uit te zoeken en verder niet veel te doen.
Het was erg warm, er was zelfs geen briesje. Gerard vond niets doen en zweten maar niets en is een stuk langs het strand gelopen. Ik ben in de whirlpool gaan zitten. Later kwamen er iets meer wolken en begon het ook iets te waaien, dat was voor ons beter vol te houden. We kleuren nu wel bij. De Thaise mensen zijn hier iets stugger dan in Bangkok of Chiang Mai, maar ze zijn wel aardig en willen alles voor je doen. Bij de souvenir winkeltjes kun zonder dat je wordt aangesproken rustig in en uitlopen, als je iets wilt weten moet je het vragen. Een souvenir voor de jongens hebben we nu ook. We moeten alleen nog iets voor ons tuinhuisje. Van een beetje lezen en saga spelen wordt je best wel moe, we gaan dan zo ook lekker slapen.

• 01 Maart 2013 - 17:18

Mam:

Hoy hoy Margit en Gerard,
    Komen jullie met een lekker kleurtje terug? Profiteer er
    nog maar van, want hier is het nog steeds frisjes, dus jas aan
    sjaal om handschoenen aan, wat een verschil toch zoals bij jullie waar het zo warm is.
    Verder is alles oké. Van morgen nog naar een smartlappen koor geweest, was best leuk.
    Geniet nog maar een paar daagjes, voordat de grote reis weer begint.
    Liefst en groetjes mam.

• 01 Maart 2013 - 17:28

Helma:

Te warm..... Grappig, kan ik me nog niet voorstellen. Geniet nog maar van het luieren en lekker buiten zijn. Veel plezier nog.