Koh Chang - Dag 2 - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu Koh Chang - Dag 2 - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

Koh Chang - Dag 2

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

28 Februari 2013 | Thailand, Ko Chang Tai

Geen tour meer, dus we konden rustig aan doen vanmorgen. Toen we buiten kwamen kon je zien dat het geregend had. het was klammig warm. Eerst ontbijten met uitzicht op zee, ook hier is het ontbijt goed. Daarna zijn we over het strand naar een grote supermarkt en een paar souvenir winkeltjes gelopen. Ondertussen begon het warm water te regenen. Eigenlijk was het te warm om te winkelen, na een lekkere capuccino zijn we terug gelopen. We hebben onze handdoeken gepakt en zijn aan het zwembad vlakbij het strand gaan liggen. Hier waaide het iets en was het goed vol te houuden. We hebben wat gelezen en Candy crush gespeeld en zijn ook bijgekleurd. 'S avonds hebben we aan het strand gegeten en hebben we een stukje gewandeld. Ik denk dat we hier niet veel meer doen dat wat we vandaag gedaan hebben. Maar dat zullen we zien......

• 28 Februari 2013 - 20:43

Marel:

Haha wat zouden jullie toch moeten zonder Candy crush!!
    Geniet lekker van het niks doen terwijl wij hard werken!