River kwai tour - Dag 2 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu River kwai tour - Dag 2 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Margit Schwering - WaarBenJij.nu

River kwai tour - Dag 2

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

19 Februari 2013 | Thailand, Kanchanaburi

We hebben erg lekker geslapen in ons hutje, na ook een lekkere koude douche, zijn we na het ontbijt vertrokken naar de Erwan watervallen. Eerst weer met de boot en verder met ons busje. De Erwan watervallen is de mooiste van Thailand volgens onze gids. Wanneer de Thaise mensen vrij zijn gaan ze hier heen om te zwemmen en te eten. De waterval heeft 7 levels. Het eerste level is erg ondiep, hier spelen de kleine kinderen, het tweede level is het mooiste deel om te zwemmen, dit hebben wij niet gedaan, we zijn omhoog geklauterd tot en met het vierde level. Door de regen van de afgelopen nacht was het erg glibberig. Het was wel mooi maar niet erg spectaculair, we hadden er meer van verwacht. Het leek trouwens net of we in Rusland waren, om je heen werd er veel Russisch gesproken. Bij de watervallen hebben geluncht. Na de lunch zijn we naar ons volgende hotel gebracht het Pungwaan resort, hier hebben we eerst een duik genomen, daarna wat gelezen en weer heel lekker gegeten. Morgen geen verslag, want we gaan met de nachttrein naar Chiang Mai!

• 19 Februari 2013 - 15:52

Angeline:

Hoi Gerard en Margit,

Zo te lezen waren dit twee dagen waarin jullie veel gezien en gedaan hebben.
    Hartstikke leuk om jullie verhalen te lezen. Heel veel plezier met jullie volgende tour.
    Voor straks welterusten.

Gr. Angeline en Gerard

• 19 Februari 2013 - 15:59

Helma:

Wat een mooie ervaringen. Probeer toch maar een keer de spicy gerechten als dat net zo is als in Delhi dan is dat goed te doen. Zo'n drijvend hotel met terug naar de basic lijkt me ook geweldig om een keer mee te maken. Succes en veel plezier in de nachttrein. Ben benieuwd naar die ervaring. Groetjes en nog heel veel plezier daar.

• 19 Februari 2013 - 17:01

Karis:

Ha vader en moeder,

Die hut met alleen een lamp lijkt me echt keer leuk om te doen zeg.
    Leuke verhalen jammer dat de watervallen tegenvielen.

Nou doe henig an.:-)

Liefs

Ps idd upload wat foto's das lachen

• 19 Februari 2013 - 17:53

Andre En Marie-José:

Dat is een mooie trip. Jullie hebben al veel gezien.Weing rust veel reizen en veel te bekijken.
    Hoop dat de volgende trip met de trein jullie ook zal bevallen.
    Veel plezier. Tot de volgende update.
    Doei

• 19 Februari 2013 - 18:36

Marion:

Ook ik heb je verslagen gelezen en sluit mij bij de vorige schrijvers(sters). Goede nachttrein en tot de volgende keer. Veel plezier. Groeten uit het druilerige koude Weerselo

• 19 Februari 2013 - 18:50

Leny Schildkamp:

hallo Margit en Gerard,

Wat hebben jullie in die paar dagen al veel beleefd en gezien, ik blijf geweldig zeggen,
    Ook zoals je het verwoord in de mail prachtig en heeeeeeel mooi om te lezen.
    Kijk weer uit naar de volgende mail.dus tot mails. liefs mam.

• 20 Februari 2013 - 09:43

Marieke:

Hoi hoi,

Wat ontzettend leuk om jullie belevenissen te lezen!
    Stiekem ben ik een beetje jaloers hoor! Hier is het erg koud vandaag, brrrr...
    Geniet er heerlijk van samen! Het is jullie gegund!

Groetjes,
    Marieke Oude Wesselink